مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 23:522022-04-11سياسي

همکاری نکردن بانک ها برای تسهیلات مددجویان/تلاش برای فروش تولیدات


همکاری نکردن بانک ها برای پرداخت تسهیلات، یکی از موانع توانمند سازی مددجویان در خرمشهر اعلام شد.

- خبرنگار مهر ، شامگاه دوشنبه آیین توزیع دو هزار بسته مواد غذایی میان مددجویان بهزیستی خرمشهر با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی خوزستان، فرماندار، امام جمعه و سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر و دیگر مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

مدینه عیدانی سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر در این مراسم بر حفظ کرامت انسانی مددجویان تاکید کرد و گفت: این بسته ها پس از توزیع میان مراکز مثبت زندگی در طول ماه رمضان سال جاری به دست مددجویان و نیازمندان خواهد رسید.

وی افزود: ارزش ریالی کل این بسته های مواد غذایی 10 میلیارد ریال (ارزش هر بسته پنج میلیون ریال) است که هر بسته موادی همچون برنج، روغن، رب گوجه، حبوبات، قند و شکر، ماکارانی و تن ماهی دارد.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر بیان کرد: این بسته ها از سوی یک شرکت صنعتی خرمشهر برای کمک به مددجویان و نیازمندان به اداره بهزیستی خرمشهر اهدا شده اند.

عیدانی در ادامه مسئله به اشتغال مددجویان و توانمندسازی آنها اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف سازمان بهزیستی توانمند سازی مددجویان با اعطای تسهیلات بانکی است که در این راستا بسیاری از مددجویان خرمشهری در زمینه اخذ تسهیلات مشکل دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نکردن بانک ها برای تسهیلات مددجویان/تلاش برای فروش تولیدات

همکاری نکردن بانک ها برای تسهیلات مددجویان/تلاش برای فروش تولیدات