مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 00:572022-04-11سياسي

رهبر انصارالله: جهان به شکست متجاوزان علیه یقین پیدا کرد


رهبر انقلاب یمن تصریح کرد که امروز دنیا به شکست آشکار و بن بست ائتلاف متجاوز در برابر مقاومت ملت یمن یقین پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انقلاب یمن در سخنرانی خود به مناسبت دهمین شب از ماه مبارک رمضان تاکید کرد: یکی از مهم ترین برکات صبر علاوه بر اینکه عبادت بزرگی است این است که سلاح مهم مقابله با دشمن محسوب می شود.

 وی توضیح داد: دشمن با توسل به تحریم و در تنگنا قرار دادن امت و با استبداد می خواهد آن را ضعیف و وادار به تسلیم کند، زیرا دشمن به دنبال از بین بردن روحیه امت و ایجاد حس یاس و ناامیدی و شکست کامل است.

الحوثی افزود: وقتی که امت اراده و جدیت و احساس مسئولیت خود را بالاتر می برد و دشمن عکس العمل هوشیارانه امت را می بیند، این امر، نتایج مهمی در پی دارد؛ زیرا دشمن مایوس می شود و احساس شکست و ناتوانی می کند و در نهایت وادار به تسلیم می شود.

رهبر انقلاب یمن تصریح کرد: ملت بزرگ یمن از زمان آغاز تجاوز ائتلاف متجاوز با وجود جنایات فراوان این رژیم و محاصره ظالمانه آن مقاومت کردند و با همین صبر ملت ماست که دشمن به بن بست رسید و به شکستی آشکار رسید که همه جهان متوجه شدند و یقین پیدا کردند و همگان از آن سخن می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: جهان به شکست متجاوزان علیه یقین پیدا کرد

رهبر انصارالله: جهان به شکست متجاوزان علیه یقین پیدا کرد