مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-12سياسي

منفعت منطقه آزاد محدودیت جغرافیایی نخواهد داشت


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: منفعت منطقه آزاد برای کل اهالی استان اردبیل خواهد بود و هیچ محدودیت جغرافیایی نخواهد داشت.

- حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مزایای منطقه آزاد در کشور ما به ویژه مناطق مرزی متنوع و در عین حال پرسود و ثمر است که قطعا در راه اندازی منطقه آزاد استان اردبیل نیز شاهد بهره مندی اهالی استان از این ثمره و نتیجه خوشایند خواهیم بود.

وی تصریح کرد: به هیچ وجه شایسته نیست اجرای منطقه آزاد در محدوده استان اردبیل با تشخیص مسئولان کشوری با تأخیر و تعلل روبه رو شود و تاکید ما بر این است تا همه اهالی شهرهای استان اردبیل از ثمره و مزایای منطقه آزاد و تحولات اقتصادی ناشی از آن بهره مند شوند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با نظر مساعد مسئولان کشوری در محدوده مشخص شده که به تصویب دولت و مجلس رسیده زمینه اجرای منطقه آزاد را شاهد باشیم تا بخش عظیمی از مرزنشینان استان اردبیل در گام نخست و در مراحل بعد همه اهالی استان و حتی استان های همجوار از ثمره و نتیجه منطقه آزاد استان اردبیل استفاده کنند.

حجت الاسلام موسوی افزود: استان هایی که تاکنون از این وضعیت بهره مند شده اند، گام های جدی را در مسیر تحول اقتصادی و ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منفعت منطقه آزاد محدودیت جغرافیایی نخواهد داشت

منفعت منطقه آزاد محدودیت جغرافیایی نخواهد داشت