مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-12سياسي

ضرورت توجه به آموزش های همگانی با همکاری دانشگاه مجازی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به انعقاد اولین تفاهم نامه گسترش همکاری های مشترک میان این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی مجازی، - گفت: ای تفاهم نامه به گسترش همکاری ها در زمینه آموزش های همگانی بین دو دانشگاه کمک خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم انعقاد تفاهم نامه گسترش همکاری میان دو دانشگاه علوم پزشکی مجازی و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اهداف مشترک این دو دانشگاه در راستای حفظ و تامین سلامت مردم و بهره گیری از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای تعریف برنامه های مشترک اعلام آمادگی کرد و گفت: این دانشگاه مسیر روبه تعالی در پیش گرفته و ایجاد امکان بهره گیری از پلنفرم های ملی آموزشی در کشور به همت این دانشگاه سرمایه بزرگی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: استفاده بهینه از دانشگاه علوم پزشکی مجازی، در بحران کرونا به اوج خود رسید و ظرفیت های موجود در این دانشگاه نمایان شد.

تا پیش از پاندمی کرونا اهمیت بهره گیری از این ظرفیت مستتر بود و بعد از بروز بحران، ذخیره استراتژیک آموزشی نهفته در دانشگاه علوم پزشکی مجازی خونمایی کرد.

دکتر زالی راه اندازی سامانه های آموزشی را تحولی در اسلوب آموزش علوم پزشکی کشور دانست و افزود: در شرایط کنونی و زیرساخت های موجود، گسترش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به آموزش های همگانی با همکاری دانشگاه مجازی

ضرورت توجه به آموزش های همگانی با همکاری دانشگاه مجازی