مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-12فرهنگي

اصغر فرهادی رییس هیات داوران کن می شود؟


نشریه ورایتی در گزارشی درباره پیش بینی خود از جشنواره کن از احتمال حضور اصغر فرهادی در راس هیات داوران این رویداد مهم سینمایی خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست فیلمهای حاضر در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن روز 14 آوریل (25 فروردین) در یک نشست خبری در فرانسه اعلام می شود و نشریه ورایتی نیز در مطلبی پیش بینی خود را از این دوره از جشنواره کن منتشر کرده است.

از جالب ترین نکات منتشر شده در این گزارش اشاره به حضور احتمالی اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار به عنوان رییس هیات داوران جشنواره کن 2022 است.

فرهادی که از چهره های محبوب کن محسوب می شود سال گذشته با فیلم قهرمان برنده جایزه بزرگ هیات داوران کن شد، فیلمی که اخیرا حواشی فراوانی برای او در رابطه با اتهام سرقت ادبی مطرح کرده است و دادگاه در حال رسیدگی به این اتهامات است.

ورایتی همچنین اشاره کرده که عدم اعلام رسمی انتخاب فرهادی تاکنون به دلیل همین حواشی پیش آمده است اما در هر حال او یکی از کاندیدهای اصلی ریاست هیات داوران کن است.

در صورت محقق شدن این پیش بینی، فرهادی نخستین سینماگر ایرانی خواهد بود که در راس داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغر فرهادی رییس هیات داوران کن می شود؟

اصغر فرهادی رییس هیات داوران کن می شود؟