مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-12سياسي

برگزاری بیش از 30 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در قرچک


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرچک گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 30 برنامه فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مذهبی در سطح قرچک برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام محمد عبدالرحیمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری برنامه های متنوع و متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در قرچک خبر داد و اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت الهی است و پرورش روح انسان است و امسال نیز برنامه های متنوعی برای اقشار مختلف مردم ترتیب داده شده است.

وی افزود: بیش از 30 برنامه فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مذهبی همانند ویژه برنامه اعتکاف در حوزه دانش آموزی، جوانان و بزرگسالان، مراسم افطار اولی ها، ویژه مراسم شب های قدر با حضور مداحان و سخنرانان مطرح کشوری، پخش نان صلواتی در 30 نانوایی شهرستان در 30 محله، برگزاری مسابقات قرآنی و کتابخوانی و… از این دست برنامه است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قرچک عنوان داشت: یکی از اهم این برنامه ها ویژه برنامه فرهنگی نخبگان منطقه است که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران روز سه شنبه بیست و سوم فروردین ماه در محل این اداره برگزار می شود.

عبدالرحیمی در پایان گفت: رمضان ماه میهمانی خداوند است و در این ماه درهای رحمت خداوند برای آمرزش گناهان انسان ها باز بوده و می کوشیم با برپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 30 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در قرچک

برگزاری بیش از 30 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان در قرچک