مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-12سياسي

درجلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دنا چه گذشت؟


جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دنا با حضور فرماندار برگزار و مسؤولان گزارشی از آخرین وضعیت و اقدامات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان را تشریح و دستگاه های عضو شورا نیز پیشنهادات و اقدامات خود را ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه شورای حفاظت از آب  با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان در فرمانداری دنا برگزار شد.

درخشان زاده فرماندار دنا گفت: امیدواریم با حضور مدیر توانمند و جهادی در آب منطقه ای شهرستان دنا روز به روز شاهد پیشرفت در زمینه رشد و توسعه شاخص های آبی و برطرف شدن موانع موجود در شهرستان باشیم.

وی گفت: می دانیم که منابع آب مهمترین شاخصه توسعه است و در واقع اگر بخواهیم  از شاخص ها در بحث اقتصاد و کشاورزی یاد کنیم  وجود منابع آب جز اولویت ها است که بسیار حیاتی است  چرا که تا آب نباشد توسعه هم نیست.

درخشان زاده با اشاره به هدر رفت آب در شهرستان دنا اظهار داشت:  در خصوص هدر رفت آب در این شهرستان باید چاره ای اندیشید پس بنابراین از آب منطقه ای استان انتظار داریم شهرستان دنا با وجود سرشاخه های رودخانه خرسان و بشار  در استان مقام اول را دارد نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

فرماندار دنا گفت: علاوه بر اینکه تاکنون کار خاصی در خصوص هدر رفت آب در دنا انجام نگرفته است موجب ایجاد مشکلاتی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درجلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دنا چه گذشت؟

درجلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دنا چه گذشت؟