مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-12اقتصادي

افزایش درآمد ملی درگرو شتاب دهی دانش بنیانی ها است


رسول فرخی میکال عضو مجمع نمایندگان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، تولید را اساس پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: امروزه شاخص های تولیدی موردپسند کشور و جهان باید هدفمند، پایدار، ارزان و با کیفیت باشد و دست یافتن به این موارد مهم ممکن نیست مگر اینکه فرایند تولید بر مدار دانش تجربه و یا به معنای واقعی تر دانش بنیان باشد.

وی با بیان اینکه از خصیصه های شرکت های دانش بنیان، تولید کالا و محصولات بهینه با کیفیت و مقرون به صرفه متناسب با نیاز روز است، افزود: خوشبختانه در کشور هزاران شرکت های دانش بنیان وجود دارد که در علم را با ایده و خلاقیت عجین کرده اند و توانسته اند تا حدودی در ایجاد اشتغال و تولید پایدار نقش آفرینی کنند.

 نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی حفظ سرمایه و تولید کالا و محصولات دانش پایه را درگرو حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان دانست و گفت: باید به منظور افزایش علم و ثروت و همچنین پیشرفت اقتصادی در راستای حمایت از اختراعات و نوآوری ها گام های اساسی برداشت.

عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از عزم جدی مجلس در حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد و افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان همیشه به عنوان موتور محرکه تولید و اشتغال مورد توجه نظام بوده و امسال ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درآمد ملی درگرو شتاب دهی دانش بنیانی ها است

افزایش درآمد ملی درگرو شتاب دهی دانش بنیانی ها است