مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-12اجتماعي

عدالت محوری باید در آموزش و پرورش کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد


مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: عدالت محوری باید در آموزش و پرورش کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد.

- ، سلمان محمدی شامگاه دوشنبه در نشستی که با حضور اعضای شورای معاونین، مدیران و رؤسای نواحی، شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد با تقدیر و تشکر از زحمات معلمان در شرایط کرونایی و تدریس غیر حضوری، اظهار کرد: از زمان بازگشایی مدارس حال و هوا و شور خاصی بر جامعه حاکم شده که طی 2 سال گذشته آن را حس نمی کردیم.

وی با اشاره به لزوم تداوم آموزش صحیح و حضوری، افزود: هیچ آموزشی نمی تواند بازدهی خوب و تأثیر گذاری به اندازه آموزش حضور داشته باشد و از این به بعد از برنامه شاد تنها به عنوان یک برنامه مکمل باید مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به فعالیت قطعی مدارس در مدارس به شکل حضوری باید تمام تلاش خود را برای استفاده از ماه اردیبهشت داشته باشیم همچنین در این ماه هیچ معلمی نمی تواند از دانش آموزان امتحانی بگیرد چرا که تمامی امتحانات در تمام مقاطع تحصیلی به خرداد ماه موکول شده است.

محمدی با اشاره به در خواست ها از مسئولین آموزش و پرورش استان کرمانشاه، بیان کرد: عدالت محوری، در این دستگاه اهمیت ویژه ای داشته که در جهت تحقق آن باید تلاش شود و از تمام مسئولان در خواست دارم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت محوری باید در آموزش و پرورش کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد

عدالت محوری باید در آموزش و پرورش کرمانشاه مورد توجه قرار گیرد