مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-12سياسي

ماموریت ویژه دادستان مرکز گلستان برای حل مشکل چندین ساله «کوی عرفان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان امشب با حضور در مسجد امام جعفر صادق (ع) کوی عرفان گرگان برای پیگیری و حل مشکلات این محله با کمک دستگاه های متولی قول داد و اظهار کرد: پرونده ویژه برای احیای حقوق عامه ساکنان این محل در دادستانی گرگان تشکیل می شود و تک تک مشکلاتی که اهالی در جلسه مطرح کردند، با پیگیری دادستان برای حل آن تلاش می شود.

وی گفت: به دادستان مرکز استان ماموریت دادیم حداکثر تا یک هفته دیگر همه مدیران و مسوولان اجرایی که طبق قانون موظف به ارائه خدمات عمومی و رفاهی در این  محله هستند، برای بازدید در این محله حاضر کنند و در جریان بازدید باید مدیران برای مرتفع کردن مشکلات این اهالی محل برنامه و زمان بندی ارائه دهند.

  * تشکیل پرونده ویژه برای بررسی و حل مشکلات اهالی کوی عرفان گرگان رییس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: بیشتر موضوعاتی که اهالی در جلسه امشب مطرح کردند با برنامه های کوتاه مدت قابل حل است و نیاز به اعتبار و هزینه های هنگفت ندارد.

آسیابی افزود: شش ماه آینده دوباره در مسجد همین محل حضور پیدا می کنیم و نتیجه پیگیری ها را رصد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در دادگستری استان برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی، محله محوری است، عنوان کرد: بنا داریم محله با محله با حضور در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ویژه دادستان مرکز گلستان برای حل مشکل چندین ساله «کوی عرفان»

ماموریت ویژه دادستان مرکز گلستان برای حل مشکل چندین ساله «کوی عرفان»