مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 08:322022-04-12پزشكي

اتباع خارجی مقیم در استان سمنان واکسن کرونا دریافت می کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: امکان دریافت واکسن کرونا برای اتباع خارجی در هر سه دز با توجه به نگرانی از شیوع ویروس کرونا، - در سراسر استان کاملاً وجود دارد.

احمد ریواده در گفتگو با تاکید بر تزریق واکسن در نوبت های اول، دوم و سوم برای تمامی اتباع وجود دارد.

وی درباره سرخک نیز افزود: با توجه به نگرانی های که بهداشت جهانی و دانشگاه های علوم پزشکی استان دارند، اعضای کمیسیون برای سلامتی و بهداشت مردم و اتباع، تلاش کنند تا واکسیناسیون سرخک در سطح استان انجام گیرد تا نگرانی وجود نداشته باشد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت سلامت مردم است که ضرورت دارد دستگاه های عضو کمیسیون در این مسیر مساعدت و همکاری های لازم را با دانشگاه های علوم پزشکی استان برای تزریق واکسن سرخک و کرونا برای گروه های هدف در دستور کار قرار دهند.

ریواده با بیان اینکه اقداماتی در راستای ساماندهی شرایط کنونی در استان سمنان انجام خواهد شد تا از نگرانی ها کاسته شود، ابراز کرد: نظارت بر بنگاه های معاملاتی برای واگذاری املاک به اتباع خارجه در سال 1401 تشدید خواهد شد.

وی همچنین از مردم استان سمنان نیز خواست تا با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به دریافت دز سوم واکسن خود اقدام کنند تا شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا در استان سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع خارجی مقیم در استان سمنان واکسن کرونا دریافت می کنند

اتباع خارجی مقیم در استان سمنان واکسن کرونا دریافت می کنند