مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-12ورزشي

پروژه های جدید در بافت جهانی یزد افتتاح می شود


مدیر منطقه بافت تاریخی یزد از اجرای پروژه های جدید در بافت جهانی یزد خبر داد و گفت: این طرح ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری می رسد.

- با اشاره به پروژه های اجرا شده در بافت تاریخی یزد به عنوان تنها بافت ثبت شده جهانی کشور اظهار داشت: این پروژه ها در حوزه بهسازی و زیباسازی و کف سازی و بدنه سازی انجام شده و تلاش کردیم عدالت در محله های بافت تاریخی رعایت شود.

نقوی افزود: معتقدیم که این پروژه ها کافی نبوده و در سال جدید پروژه های عمرانی جدیدی خواهیم داشت.

وی همچنین با اشاره به پروژه های شاخص منطقه بافت تاریخی در سال 1400 از مجموعه ورزشی شهدای چهارمنار، بوستان خانواده، فضاسازی و محوطه سازی محله خرمشاد و کوچه بیوک، زندان اسکندر و بقعه دوازده امام یاد کرد و گفت: امیدواریم شهروندان بتوانند بهره برداری خوبی از این فضاها داشته باشند.

نقوی ادامه داد: منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد تا پایان اردیبهشت ماه 1401 شاهد افتتاح پروژه های جدید خواهد بود که یکی از این پروژه ها در بوستان محله شاه ابوالقاسم با طرح جدید همراه با زمین چمن مصنوعی، وسایل بازی، ورزش و کافی شاپ است.

نقوی همچنین با اشاره به بازپیرایی بوستان آخوند کرباسی واقع در خیابان حضرت مهدی (عج) گفت: مجموعه ورزشی محله سلسبیل، پارک وحشی بافقی به عنوان بزرگترین پارک منطقه بافت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های جدید در بافت جهانی یزد افتتاح می شود

پروژه های جدید در بافت جهانی یزد افتتاح می شود