مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-12فرهنگي

سرپرست سینما بیستون کرمانشاه منصوب شد


همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی طی حکمی از سوی امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه «طاهر نوروزی» به سمت سرپرست سینما بیستون منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی مراسمی در سالن جلسات حوزه هنری استان و باحضور مسؤولان استانی برگزار شد که طی آن طاهر نوروزی از جوانان فعال  و خوش سابقه حوزه رسانه ای استان به عنوان سرپرست سینما بیستون کرمانشاه معرفی شد.

کلانشهر کرمانشاه دارای 4 سینمای فعال است که سینما بیستون یکی از زیر مجموعه های سینمایی حوزه هنری بوده که در هتل پارسیان کرمانشاه قرار دارد.

گفتنی است، که موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز از دهه 70 شمسی به عنوان زیر مجموعه حوزه هنری فعالیت خود را آغار کرده، این روزها یکی از مهمترین سینماداران ایران و صاحب بیش از 100 سالن است.

افزایش ظرفیت سینماهای حوزه هنری از طریق بازسازی، نوسازی و تجهیز سینماها، گسترش فعالیت های بازرگانی، ترویج نگاه تخصصی به حوزه پخش، نمایش آثاری که از نظر مضمونی با سیاست های کلان حوزه هنری همسو باشند و حمایت از اکران فیلم های مربوط به سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تولیداتی که فرهنگی اسلامی- ایرانی را ترویج می کنند از اولویت های موسسه بهمن سبز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست سینما بیستون کرمانشاه منصوب شد

سرپرست سینما بیستون کرمانشاه منصوب شد