مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-12سياسي

میزبانی از کودکان کار در ضیافت شهر


مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از میزبانی از کودکان کم برخوردار شهر در ضیافت افطاری «ضیافت شهر با کودکان شهر» خبر داد.

- مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از میزبانی از کودکان کم برخوردار شهر در ضیافت افطاری ضیافت شهر با کودکان شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد احمدی صدر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از میزبانی از کودکان کم برخوردار شهر در ضیافت افطاری ضیافت شهر با کودکان شهر خبر داد و گفت: این برنامه با هدف ایجاد نشاط معنوی برای کودکان و ترویج سنت حسنه ی افطار و حمایت از اقشار آسیب دیده شهر با حضور بیش از 1500 کودکان مراکز پرتو، کودکان اوتیسم و کودکان شهدای مدافع حرم و حضور مدیران شهری، مدیران دولتی و جمعی از هنرمندان کشور برگزار می شود.

وی برگزاری مسابقات متنوع، سرود، تواشیح، اجرای نمایش و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات این ماه را از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این مراسم عنوان کرد و افزود: این مراسم روز چهارشنبه 24 فروردین مصادف با روز یازدهم رمضان از ساعت 18 در مجموعه فرهنگسرای اشراق برگزار و در پایان میزبان کودکان عزیز در سفره ضیافت افطاری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از کودکان کار در ضیافت شهر

میزبانی از کودکان کار در ضیافت شهر