مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-12سياسي

سروری: نمایشگاه کتاب در این دوره باید در شهر آفتاب برگزار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری، نائب رییس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره برگزاری نمایشگاه کتاب اظهارداشت: - عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم که در این دوره نمایشگاه کتاب حتما در شهر آفتاب برگزار شود، گفت: در غیر این صورت نمایشگاه شهر آفتاب عملا از کارکرد خود خارج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پرویز سروری، نائب رییس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره برگزاری نمایشگاه کتاب اظهارداشت: این مساله یکی از دغدغه های جدی ما است.

موضوع برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی (ره) را از طریق وزیر ارشاد پیگیری و دغدغه اعضای شورای شهر را مطرح خواهیم کرد.

نایب رییس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر لازم باشد نامه نگاری با معاونت اول ریاست جمهوری انجام و این دغدغه منتقل خواهد شد؛ باید تلاش کنیم که در این دوره نمایشگاه حتما در شهر آفتاب برگزار شود که اگر غیر از این باشد در بر همین پاشنه خواهد چرخید و شهر آفتاب عملا از کارکرد خود خارج خواهد شد.

وی با اشاره به مسدود بودن خیابان 35 متری افتخاری اظهار کرد: شهرداری با قدرت در این زمینه در توافق با ارتش وارد عمل شود تا خدمات رسانی به مردم مسدود نباشد؛ زیبنده نیست که مردم ببینند یک طرف شهرداری و یک طرف ارتش حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: نمایشگاه کتاب در این دوره باید در شهر آفتاب برگزار شود

سروری: نمایشگاه کتاب در این دوره باید در شهر آفتاب برگزار شود