مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:522022-04-12سياسي

نامه نواب رییس کمیسیون های امنیت و بهداشت به رییس جمهور درخصوص دارو


نواب رییس کمیسیون های امنیت ملی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور با تاکید بر لزوم تقویت ابعاد نظارتی و انجام بازرسی های لازم برای کنترل دقیق بازار دارو و جلوگیری از هرگونه اخلال توسط سوداگران خواستار صدور دستورات ویژه در حوزه دارو شدند.

- نواب رییس کمیسیون های امنیت ملی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور با تاکید بر لزوم تقویت ابعاد نظارتی و انجام بازرسی های لازم برای کنترل دقیق بازار دارو و جلوگیری از هرگونه اخلال توسط سوداگران خواستار صدور دستورات ویژه در حوزه دارو شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس مقتدایی اظهار کرد: بنده به عنوان نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و جلیل میرمحمدی به عنوان نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان در نامه ای به رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور نکاتی درخصوص دارو متذکر شدیم.

متن نامه عباس مقتدایی و جلیل میرمحمدی نواب رییس کمیسیون های امنیت ملی و بهداشت مجلس شورای اسلامی به رییس جمهور به شرح زیر است: حضرت آیت الله دکتر رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر مخبر معاون اول محترم رییس جمهور باسلام و احترام، به استحضار می رساند، هرگونه کوتاهی در پیش بینی های لازم برای مواد اولیه، ماده موثره دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی بیماران می تواند نگرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نواب رییس کمیسیون های امنیت و بهداشت به رییس جمهور درخصوص دارو

نامه نواب رییس کمیسیون های امنیت و بهداشت به رییس جمهور درخصوص دارو