مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:022022-04-12سياسي

مانع تراشی های داخلی در حوزه کسب و کار باعث خودتحریمی شده است


همان طور که تحریم های خارجی علیه کشورمان مشکل ساز شده است، مانع تراشی های داخلی نیز در قبال حوزه کسب و کار باعث شده ما خودتحریمی داشته باشیم.

- ، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 23 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی درباره گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید پیرامون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، گفت: همان طور که تحریم های خارجی علیه کشورمان مشکل ساز شده است، مانع تراشی های داخلی نیز در قبال حوزه کسب و کار باعث شده ما خودتحریمی داشته باشیم.

وی بیان کرد: اینکه فقط ما از وزارت اقتصاد بخواهیم در زمینه صدور مجوزهای کسب و کار پاسخگو باشد، مشکلی را حل نخواهد کرد و کار اصلی در این زمینه در اختیار وزارت کشور است که هنوز فرمانداری ها و شهرداری ها را در این حوزه وارد نکرده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هنوز نهادها و مجموعه هایی مانند کانون وکلا به جای اینکه به دنبال اجرای قانون باشند، خود مانع تراشی می کنند و قصد ندارند از انحصاری که وجود دارد، دست بردارند.

آصفری تصریح کرد: جوانان ما برای گرفتن یک مجوز باید کفش های آهنین بپوشند و چندین واسطه برای گرفتن مجوز کسب و کار داشته باشند.

در این میان نقش بانک ها برای صدور مجوزهای کسب و کار چیست؟ وی اظهار داشت: باید هر ماه جلساتی در استانداری ها برگزار و مشخص شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تراشی های داخلی در حوزه کسب و کار باعث خودتحریمی شده است

مانع تراشی های داخلی در حوزه کسب و کار باعث خودتحریمی شده است