مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-12ورزشي

28 فروردین؛ زنجان میزبان تیم ملی تکواندو عراق


رییس هیئت تکواندو استان از حضور تیم ملی تکواندو عراق طی هفته آینده در زنجان خبر داد.

- علی سپهری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تیم ملی نونهالان و نوجوانان عراق از روز 21 فروردین ماه وارد کشور شده است، گفت: حضور تیم ملی نونهالان و نوجوانان عراق در راستای برگزاری اردوی مشترک با تکواندوکاران استان های گیلان، زنجان، همدان و کرمانشاه بوده و به مدت یک هفته نیز در این استان ها اردوی مشترک برگزار خواهد کرد.

وی با یادآوری اینکه قرار است تیم ملی تکواندو نونهالان و نوجوانان عراق با تیم های منتخب استان ها تمرین و دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشکاران عراقی این رشته جوان و کم تجربه هستند، این اردو در راستای ارتقای سطح این ورزشکاران بوده و قرار است اردوی یک هفته ای را در هر یک از این استان ها با هوگوپوشان ایرانی داشته باشند.

این فعال ورزشی تصریح کرد: بر اساس تفاهم نامه کمیته ملی المپیک ایران و کمیته المپیک عراق، تیم ملی نوجوانان و نونهالان عراق یک ماه را برای تشکیل اردوی امادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در بلغارستان و قهرمانی آسیا در مغولستان به میزبانی ایران خواهد بود.

رییس هیئت تکواندو استان زنجان خاطرنشان کرد: زنجان نیز بعد از استان گیلان از 28 فروردین تا 3 اردیبهشت در خانه تکواندو میزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 فروردین؛ زنجان میزبان تیم ملی تکواندو عراق

28 فروردین؛ زنجان میزبان تیم ملی تکواندو عراق