مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-12اقتصادي

حسینی: باید بهبود محیط کسب وکار به یک نهضت ملی تبدیل شود


رییس کمیسیون کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: تا وقتی بهبود محیط کسب وکار به یک اراده، برنامه و نهضت ملی تبدیل نشود نمی توان انتظار داشت در سال آینده رتبه کسب و کار ما از سه رقمی به دو رقمی تبدیل شود.

- دولت و قوه قضاییه و همه نهادها باید پای کار بیایند و هیچ استثنایی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدشمس الدین حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی درخصوص عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه صدور مجوزهای کسب و کار، یکی از مهم ترین مشکلات کشور را معیشت و پایین بودن کاهش نرخ اشتغال و افزایش نرخ بیکاری دانست و گفت: حل مشکل تولید راهکاری برای رفع این معضلات است.

وی با اشاره به نام گذاری سال های اخیر از سوی مقام معظم رهبری گفت که بهبود وضعیت تولید در گروی سرمایه گذاری است که آن هم به زیرساخت هایی از جمله بهبود محیط کسب و کار نیاز دارد.

همچنین حفظ و افزایش تولید و بهبود محیط کسب وکار به اهتمام احتیاج دارد.

وی با اشاره به قانون اصلاح مواد یک و 7 قانون اصل 44 گفت: در این قانون چند مولفه کلیدی برای محیط کسب وکار پیش بینی شد از جمله آن می توان به ساده سازی شرایط و فرآیندهای صدور مجوزها و شفاف سازی و حذف رانت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: باید بهبود محیط کسب وکار به یک نهضت ملی تبدیل شود

حسینی: باید بهبود محیط کسب وکار به یک نهضت ملی تبدیل شود