مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-12بين الملل

تمسخر بایدن در تلویزیون سعودی+فیلم


یک شبکه تلویزیونی عربستان سعودی، رییس جمهور آمریکا را مورد تمسخر قرار داد.

-   طبق روایت این فیلم، بایدن و هریس برای برگزاری یک نشست خبری در جمع خبرنگاران وارد صحنه می شوند اما رییس جمهور آمریکا که کاملا خسته به نظر می رسد، بعد از تکان دادن دست برای خبرنگاران، از صحنه خارج می شود و معاونش دوباره او را پشت تریبون برمی گرداند.

شبکه سعودی ام بی سی در این برنامه، بارها به موضوع حواس پرتی رییس جمهور آمریکا طعنه می زند و همچنین چرت زدن های او در جلسات عمومی را به سخره می گیرد.

در صحبت هایی که بازیگر نقش بایدن پشت تریبون بیان می کند، او حتی نمی داند که درباره چه موضوعی باید حرف بزند و معاونش بارها به او گوشزد می کند که موضوع صحبت های امروز او درباره روسیه و چین است.

در پایان این فیلم کوتاه، بازیگر ایفاکننده نقش رییس جمهور آمریکا حین سخنرانی پشت تریبون، خوابش می برد و معاونش مجبور می شود به او برای زمین نخوردن، کمک کند و در پایان خطاب به حاضران در نشست می گوید: برای رییس جمهورتان دست بزنید .

تمسخر رییس جمهور آمریکا در این شبکه تلویزیونی عربستان سعودی در شرایطی صورت گرفته که پیشتر رسانه ها از شدت گرفتن اختلافات و تنش های ریاض با واشنگتن درباره مسائل مختلف منطقه خبر داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمسخر بایدن در تلویزیون سعودی+فیلم

تمسخر بایدن در تلویزیون سعودی+فیلم