مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-12اقتصادي

90 درصد کشاورزان خلیل آبادی از دستورالعمل های امهال تسهیلات بهره مند نمی شوند


متأسفانه 90 درصد کشاورزان خلیل آبادی که از حوادث غیر مترقبه متحمل خسارت می شوند از دستورالعمل های امهال تسهیلات بهره مند نمی شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد گفت: متأسفانه 90 درصد کشاورزان خلیل آبادی که از حوادث غیر مترقبه متحمل خسارت می شوند از دستورالعمل های امهال تسهیلات بهره مند نمی شوند.

محمود شبان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خلیل آباد یک شهرستان کاملاً باغبانی است که 90 درصد مردم منطقه از این حوزه ارتزاق می کنند، به انتقاد از دیر ابلاغ شدن دستورالعمل های امهال تسهیلات بخش کشاورزی پرداخت و افزود: باوجود اینکه امهال تسهیلات در هیات وزیران مصوب می شود اما چون دیر ابلاغ می شود 90 درصد کشاورزان از این دستورالعمل بهره مند نمی شوند و یا اصولاً کشاورزانی بهره مند می شوند که بدحساب هستند.

وی با اظهار تأسف از اینکه کشاورزان خوش حساب و آن هایی که تسهیلات خود را پرداخت می کنند مشمول این بخشودگی نمی شوند، دیر پرداخت شدن غرامات بیمه محصولات کشاورزی را از دیگر مشکلات کشاورزان این شهرستان دانست و تصریح کرد: به دلیل دیر ابلاغ شدن اعتبارات از تهران و وزارتخانه جهاد کشاورزی همه ساله درگیر این موضوع هستیم که می طلبد سرعت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد کشاورزان خلیل آبادی از دستورالعمل های امهال تسهیلات بهره مند نمی شوند

90 درصد کشاورزان خلیل آبادی از دستورالعمل های امهال تسهیلات بهره مند نمی شوند