مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-12سياسي

فایل صوتی منتسب به شورای تامین سیستان و بلوچستان جعلی است


اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه ای فایل صوتی منتشر شده منتسب به شورای تامین این استان را جعلی و در ادامه توطئه های تفرقه افکنان دشمنان دانست.

- ، اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: گروهک منافقین طی روزهای اخیر با ساخت و انتشار اخبار و فایل صوتی جعلی منتسب به شورای تأمین استان، بدنبال اجرای دسیسه قدیمی خود و ایجاد تفرقه قومی و مذهبی در سیستان وبلوچستان و استان های دارای تنوع قومی و مذهبی در جنوب شرق کشور و حتی ایجاد اختلاف بین مردم مسلمان در کشورهای هم مرز است.

لذا دبیرخانه شورای تأمین سیستان و بلوچستان ضمن تکذیب این خبر؛ اعلام می کند؛ فایل صوتی منتشر شده کاملاً جعلی بوده و صرفاً با هدف تحریک و تهییج احساسات مردم و در ادامه تکمیل توطئه های تفرقه افکنانه قومی و مذهبی دشمنان این آب و خاک ساخته و منتشر شده است.

یقیناً این جریان سازی ها همچنان از سوی منافقین و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ادامه خواهد داشت و در آینده به شکل ها و ترفندهای گوناگون اجرا خواهد شد؛ از این رو از همه مردم شریف استان درخواست می شود مانند همیشه با هوشیاری و بلوغ فکری خود به اینگونه اخبار جعلی و محتواهای تکراری و دروغین توجه نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایل صوتی منتسب به شورای تامین سیستان و بلوچستان جعلی است

فایل صوتی منتسب به شورای تامین سیستان و بلوچستان جعلی است