مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-12سياسي

برداشت بی رویه از کوه های بی بی شهربانو خطر آفرین است


رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: برداشت بی رویه کوه های بی بی شهر بانو موجب بروز حوادث و بحران های احتمالی آینده خواهد شد و مجموعه مدیریت شهری تهران می بایست هر چه سریعتر به این موضوع ورود کنند و با تهیه گزارش و ارسال آن به مراجع .

- رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: برداشت بی رویه کوه های بی بی شهر بانو موجب بروز حوادث و بحران های احتمالی آینده خواهد شد و مجموعه مدیریت شهری تهران می بایست هر چه سریعتر به این موضوع ورود کنند و با تهیه گزارش و ارسال آن به مراجع قضایی و مراجع ذیصلاح بستری را فراهم کنند تا جلوی این کار گرفته شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد صادقی در پنجاه و هشتمین جلسه شورا و پس از ارایه گزارش سید احمد علوی در خصوص پروژه های اولویت دار تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر ری گفت: در ابتدا باید از آقای علوی تشکر کنم که کمیته گردشگری شورا توجه ویژه به جنوب شهر به ویژه شهر ری دارند اما موضوعی که باید اینجا متذکر شد بحث برداشت های بی رویه از کوه های بی بی شهر بانو است.

وی ادامه داد: بی شک شهروندان تهرانی وقتی به صورت هفتگی در مسیر بزرگراه امام علی(ع) تردد می کنند و می خواهند به زیارت اموات خود بروند شاهد ناپدید شدن این کوه ها هستند که هر هفته بخشی از این جاذبه های طبیعی و گردشگری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بی رویه از کوه های بی بی شهربانو خطر آفرین است

برداشت بی رویه از کوه های بی بی شهربانو خطر آفرین است