مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-12سياسي

از ریاست دانشگاه یزد تا معاونت یونسکو


پژوهگشر و فعال فرهنگی اجتماعی یزد از دکتر «محمّدعلی وحدت زاد» سومین رییس دانشگاه یزد به عنوان یکی از مدیران موفق دانشگاهی استان یاد کرد.

- ایسنا/یزد پژوهگشر و فعال فرهنگی اجتماعی یزد از دکتر محمّدعلی وحدت زاد سومین رییس دانشگاه یزد به عنوان یکی از مدیران موفق دانشگاهی استان یاد کرد.

حسین مسرّت در گفت وگو با ایسنا یکی از چهره های موفق دانشگاهی در استان یزد را محمّد علی وحدت زاد نام برد و در موردش تصریح کرد: وحدت زاد در پنجم امرداد 1335 در محلّه ی شیخداد یزد در خانواده ای متوسط، متدین و زحمتکش به دنیا آمد، تحصیلات ابتدایی را در مهرماه 1341 در دبستان بدر واقع در همان محله آغاز کرد و در خرداد ماه 1347 به پایان برد و سپس دوران سه ساله ی اول دبیرستان را در دبیرستان آیت اللهی گذراند و از دانش معلمان دلسوزی مانند آقایان؛ پدرزاده، سلطان زاده، عاشق معلّی، غیلیان، مروستی زاده و نشاط، بهره ها برد.

این پژوهشگر فرهنگی یزد ادامه داد: او در مهرماه 1350 دوره ی سه ساله ی دوم را در دبیرستان تعلیمات اسلامی مروج که در زمان خود یکی از دبیرستان های به نام استان بود، زیر نظر دبیران مشفقی همچون آقایان؛ ضیاء اسلامیان، جلیل طیّبات، سیدابریشمی، کاشفی و احمد فخرالدّینی، گذراند و پس از اخذ دیپلم ریاضی در خرداد 1353، در مهرماه همان سال در رشته ی مهندسی مواد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ریاست دانشگاه یزد تا معاونت یونسکو

از ریاست دانشگاه یزد تا معاونت یونسکو