مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:022022-04-12سياسي

محل برگزاری تمامی نمایشگاه ها شهر آفتاب است


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم تاکید کرد: محل برگزاری تمامی نمایشگاه ها در محل نمایشگاه شهر آفتاب است.

- ، سید جعفر تشکری هاشمی در آغاز پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران به مزاحمت های نمایشگاه های مختلف در سطح شهر که باعث نارضایتی شهروندان می شد، اشاره کرد و گفت: برابر مصوبه همین شورا مقرر شد نمایشگاه های پر مخاطب به خارج از شهر تهران منتقل شود.

وی به مصاحبه ی اخیر معاون وزیر ارشاد مبنی بر اینکه نمایشگاه کتاب امسال قرار است در مصلی امام (ره) برگزار شود، اشاره کرد و گفت: این اتفاق در مغایرت با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر نمایشگاه کتاب در مصلی امام (ره) برگزار شود افزایش ترافیک و تردد حجم بسیار بالای خودروها را در ساعت های طولانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود و شهروندان برای سفرهای داخلی شهر با مشکل رو به رو خواهند شد.

وی ادامه داد: با برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام بزرگراه های رسالت؛ شهید همت؛ شهید چمران و همینطور خیابان مطهری و بهشتی و مناطق حریم این محدوده با گره های ترافیکی جدی رو به رو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل برگزاری تمامی نمایشگاه ها شهر آفتاب است

محل برگزاری تمامی نمایشگاه ها شهر آفتاب است