مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-12سياسي

محمدبیگی: سازمان برنامه علیه نظام سلامت موضع گیری کرده است


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت دولت از مجموعه وزارت بهداشت اظهار کرد: دولت باید از وزارت بهداشت حمایت کند نه اینکه سازمان برنامه در بسیاری از موارد بودجه علیه نظام سلامت موضع بگیرد و دست وزارت بهداشت و مجلس را از .

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت دولت از مجموعه وزارت بهداشت اظهار کرد: دولت باید از وزارت بهداشت حمایت کند نه اینکه سازمان برنامه در بسیاری از موارد بودجه علیه نظام سلامت موضع بگیرد و دست وزارت بهداشت و مجلس را از پرداخت معوقات پرستاران و تعیین تعرفه پرستاری و همچنین کاهش هزینه مردم خالی نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه محمد بیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان در جریان بررسی سوال نماینده آبادان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای گفت: مردم در عرصه سلامت واقعاً مظلوم هستند و در این حوزه با شاخص های بین المللی فاصله داریم.

همچنین با کمبودهایی در سرانه پزشک مواجهیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بعد از 2 دهه شورای عالی انقلاب فرهنگی با افزایش پذیرش تعداد پزشکی موافقت کردند، خواهش من این است که دولت و مجلس در زمینه های دیگر نیز حقوق مدافعان سلامت را ایفای کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدبیگی: سازمان برنامه علیه نظام سلامت موضع گیری کرده است

محمدبیگی: سازمان برنامه علیه نظام سلامت موضع گیری کرده است