مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-12سياسي

دولت بستر فعالیت شرکت های خلاق و دانش بنیان را فراهم کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرا شاوردیان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که توسعه فعالیت شرکت های خلاق و دانش بنیان و تجلی کسب و کار های نوین در جامعه نیازمند حمایت واقعی از جوان ها و میدان دادن به آن ها است گفت: - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت باید با برچیدن بساط انحصار گرایی، بستر فعالیت شرکت های خلاق و دانش بنیان را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرا شاوردیان عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که توسعه فعالیت شرکت های خلاق و دانش بنیان و تجلی کسب و کار های نوین در جامعه نیازمند حمایت واقعی از جوان ها و میدان دادن به آن ها است گفت: دولت باید با برچیدن بساط انحصار گرایی، بستر فعالیت شرکت های خلاق و دانش بنیان را فراهم کند.

با لزوم توجه و حمایت از شرکت های خلاق و دانش بنیان و فعالیت های فناورانه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، لازم و ضروری است در سال جاری با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع شرکت های دانش بنیان و حرکت های علمی و فناورانه در کشور بیش از پیش توجه شود.

وی با بیان اینکه مجلس با هدف اشتغالزایی برای نیرو های جوان تحصیل کرده با تمام توان از شرکت های خلاق و دانش بیان حمایت می کند، اظهار کرد: در سال های اخیر شرکت های خلاق که فعالیت آن ها عمدتا بر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بستر فعالیت شرکت های خلاق و دانش بنیان را فراهم کند

دولت بستر فعالیت شرکت های خلاق و دانش بنیان را فراهم کند