مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-12اقتصادي

بیش از 4 هزار کارگر بنگاه های اقتصادی استان مورد حمایت قرار گرفتند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از پایداری مشاغل و حفظ اشتغال در بنگاه های اقتصادی رویکرد و هدف اصلی در وزارت مردم است، - سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان خبر داد؛ بیش از 4 هزار کارگر بنگاه های اقتصادی استان مورد حمایت قرار گرفتند ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از پایداری مشاغل و حفظ اشتغال در بنگاه های اقتصادی رویکرد و هدف اصلی در وزارت مردم است، بر این اساس سال گذشته چهار هزار و 75 نفر از کارگران واحدهای اقتصادی مشکل دار در استان زیر چتر حمایتی قرار گرفتند.

حامد آرامش در گفت وگو با ایسنا افزود: در سال گذشته با مجموع اقداماتی که توسط کارگروه تخصصی اشتغال، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون کارگری در استان انجام شد، 28 واحد اقتصادی مشکل دار حمایت شدند.

وی افزود: در صورت عدم حمایت از این بنگاهها، احتمال ریزش نیروهای کار و کارگران شاغل در آنها وجود داشت که این مساله به بقای بنگاهها و حفظ اشتغال موجود در آنها کمک کرده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طیف وسیعی از خدمات و وظایف به عنوان یک نهاد حمایتی برای حل مشکلات کارآفرینان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار کارگر بنگاه های اقتصادی استان مورد حمایت قرار گرفتند

بیش از 4 هزار کارگر بنگاه های اقتصادی استان مورد حمایت قرار گرفتند