مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:122022-04-12اجتماعي

معاون سازمان زیباسازی از مردم تهران عذرخواهی کرد


معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران با عذرخواهی از مردم تهران به خاطر وضعیت نامناسب پل های هوایی، گفت: پل های هوایی مکانیزه بعد از رفع عیب در اختیار مردم قرار می گیرد.

- ، در پی درج مصاحبه ای با معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران در یکی از رسانه ها، مهدی قربانی با ارائه توضیحاتی به اصلاح برخی آمارها و اعداد و ارقام مندرج در مصاحبه موردنظر پرداخت.

قربانی با عذرخواهی از مردم تهران به خاطر وضعیت نامناسب پل های هوایی، گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران از اول فروردین 1401 پل هوایی مکانیزه را از معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تحویل گرفته تا بعد از رفع عیب و ایمن سازی کامل، آنطور که در شأن شهروندان است، پل ها را در اختیار مردم قرار دهد.

وی در ادامه با مرور وضعیت پل های هوایی تهران در هنگام تحویل به سازمان زیباسازی گفت: طی کارشناسی های صورت گرفته در همان روزهای نخست که پل ها را تحویل گرفتیم، 239 یونیت از مجموع 501 پله برقی به دلیل نقص فنی و بخش دیگری به دلیل ایمنی پایین خاموش بودند.

قربانی با توضیح دلیل خاموشی پله های برقی پل ها گفت: این پله ها در صورت ناایمن بودن، بسیار خطرناک هستند و حتی می توانند جان شهروندان را به خطر بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان زیباسازی از مردم تهران عذرخواهی کرد

معاون سازمان زیباسازی از مردم تهران عذرخواهی کرد