مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-12سياسي

ساداتی نژاد: سال آینده 2 میلیون هکتار گندم قراردادی کشت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک اعضای کمیسیون آب، منابع طبیعی و محیط زیست با اشاره به واگذاری اختیار بازار به این وزارتخانه، - وزیر جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: با حمایت شما در مجلس شورای اسلامی به پایداری، امنیت، سلامت، ارزانی و توزیع عادلانه برای مردم در کشور داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک اعضای کمیسیون آب، منابع طبیعی و محیط زیست با اشاره به واگذاری اختیار بازار به این وزارتخانه، گفت: وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم به معنی واقعی وزارت امنیت غذایی شده است، بدان معنی که همه چیز در اختیار این وزارتخانه قرار گرفته و البته این کار را سخت تر کرده و قطعا شرایط بهتری را برای مدیریت و تأمین سفره مردم مدیریت واحد ایجاد کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با حمایت شما در مجلس شورای اسلامی به پایداری، امنیت، سلامت، ارزانی و توزیع عادلانه برای مردم در کشور داشته باشیم.

ساداتی نژاد با اشاره به عملکرد شش ماهه وزارت جهاد کشاورزی پس از واگذاری اختیار بازار به این وزارتخانه تصریح کرد: علیرغم عدم تجربه در این مورد بررسی ها نشان می دهد که هرچه به جلو پیش می رویم عملکرد بهتری در این بخش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: سال آینده 2 میلیون هکتار گندم قراردادی کشت می شود

ساداتی نژاد: سال آینده 2 میلیون هکتار گندم قراردادی کشت می شود