مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-12سياسي

ما از سازمان تحقیقات مقاله نمی خواهیم!/ به کشاورزان کمک شود


وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که در حوزه تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی باید تغییراتی انجام شود، افزود: ما نیاز به مقاله در سال 1401 نداریم و می خواهیم به کشاورزان کمک شود.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد در نشست مشترک اعضای کمیسیون آب، منابع طبیعی و محیط زیست گفت: وزارت جهاد کشاورزی به معنی واقعی وزارت امنیت غذایی شده است، بدان معنی که همه چیز در اختیار این وزارتخانه قرار گرفته و البته این کار را سخت تر کرده و قطعا با مدیریت واحد شرایط بهتری را برای تأمین سفره مردم ایجاد کرده است.

وی با اشاره به واگذاری اختیار بازار به این وزارتخانه اظهار امیدواری کرد: با حمایت شما در مجلس شورای اسلامی، پایداری، امنیت، سلامت، ارزانی و توزیع عادلانه برای مردم در کشور داشته باشیم.

ساداتی نژاد با اشاره به عملکرد شش ماهه وزارت جهاد کشاورزی پس از واگذاری اختیار بازار به این وزارتخانه تصریح کرد: با وجود عدم تجربه در این مورد بررسی ها نشان می دهد که هرچه به جلو پیش می رویم عملکرد بهتری در این بخش داریم.

وی ادامه داد: سال 1401 برای انجام برخی کارها، سال حساس تری را نسبت به سال 1400 پیش رو خواهیم داشت.

وزیر کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قیمت 45 درصدی کود در ابتدای سال جاری، یادآور شد: این میزان کاهش قیمت برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما از سازمان تحقیقات مقاله نمی خواهیم!/ به کشاورزان کمک شود

ما از سازمان تحقیقات مقاله نمی خواهیم!/ به کشاورزان کمک شود