مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:322022-04-12سياسي

مسوولان در نظام اسلامی باید دارای بالاترین سطح خدمت گذاری باشند


معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: مدیران و مسوولان در نظام اسلامی باید دارای بالاترین سطح خدمت گذاری باشند چرا که خدوم بودن، مردمی بودن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج مهدی رمضانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اموزش و پرورش استان کردستان که پیش از ظهر امروز در سنندج برگزار شد با یادآوری سالروز وفات حضرت خدیجه، گفت: این بزرگ بانوی اسلام همه هستی و تمام خودش را وقف رسول اکرم کرد، در راه اسلام و پیامبر بذل جان و مال کرد و جز نخستین افرادی بود که به دین اسلام ایمان آورد.

وی در ادامه تصریح کرد: معلمی که صفای باطن داشته باشد می تواند تحول ایجاد کند که مدیرکل سابق آموزش و پرورش کردستان دارای چنین ویژگی بود و همین مساله منشا خدمات و خیرات زیادی در استان شد.

وی با بیان اینکه مدیران و مسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید دارای بالاترین سطح خدمت گذاری باشند، عنوان کرد: خدوم بودن، مردمی بودن، اخلاق مداری و اخلاق محوری از شاخصه های مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی به جایگاه و تاثیر آموزش و پرورش در جامعه گریزی زد و گفت: آموزش و پرورش زیربنایی ترین ارگان و بستری است که در یک جامعه باید ایجاد شود.

رمضانی تصریح کرد: اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست اما متاسفانه علیرغم توجهی که در گذشته به این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان در نظام اسلامی باید دارای بالاترین سطح خدمت گذاری باشند

مسوولان در نظام اسلامی باید دارای بالاترین سطح خدمت گذاری باشند