مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-12سياسي

کوه های جنوب شرق در حال ناپدید شدن هستند


رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به مراکز گردشگری شهر ری گفت: برداشت های بی رویه از کوه بی بی شهربانو این کوه را به تپه تبدیل کرده است.

- ، سیداحمد علوی در ابتدای جلسه پنجاه و هشتم شورا در ارائه گزارش بازدید از پروژه های فرهنگی و گردشگری دارای اولویت منطقه 20 با اشاره به پروژه تبدیل کارخانه سیمان ری به موزه گفت: این کارخانه از نخستین کارخانه های سیمان در ایران است که در سایه بی توجهی های صورت گرفته در دوره های گذشته، تعدادی از وسایل و قطعات ارزشمندی که در این کارخانه به کار رفته بود مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: بسیاری از دستگاه های آن همچنان در کارخانه به جای مانده و همین امر، لزوم آماده سازی و بهره برداری از موزه را تشدید می کند؛ چرا که خطر غیب شدن سایر وسایل نیز وجود دارد.

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران با اشاره به وجود اسناد تاریخی ذی قیمت از کارخانه و وسایلی که از کارخانه این مجموعه در حال مرمت و بازآفرینی با هدف تبدیل به فضای عمومی خلاق و ایمن و فضایی جهت فعالیت های دانش بنیان در جنوب پایتخت است، گفت: کار با سرعت کمی پیش می رود و راه درازی تا تبدیل آن به موزه است.

علوی همچنین در خصوص مشکلات گردشگری در چشمه علی گفت: سال گذشته طرحی جهت ساماندهی این محدوده توسط شهرداری منطقه 20 تهیه شده بود اما به دلیل ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه های جنوب شرق در حال ناپدید شدن هستند

کوه های جنوب شرق در حال ناپدید شدن هستند