مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-12سياسي

برداشت بی رویه از ذخایر طبیعی یک هشدار است


رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: برداشت بی رویه کوه های بی بی شهر بانو موجبات حوادث و بحران های احتمالی آینده خواهد بود.

- ، احمد صادقی در پنجاه و هشتمین جلسه شورا و پس از ارائه گزارش سید احمد علوی در خصوص پروژه های اولویت دار تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر ری گفت: در ابتدا باید از آقای علوی تشکر کنم که کمیته گردشگری شورا توجه ویژه به جنوب شهر به ویژه شهر ری دارند.

وی در ادامه افزود: اما موضوعی که باید اینجا متذکر شد بحث برداشت های بی رویه از کوه های بی بی شهر بانو است.

صادقی ادامه داد: بی شک شهروندان تهرانی وقتی به صورت هفتگی در مسیر بزرگراه امام علی (ع) تردد می کنند و می خواهند به زیارت اموات خود بروند شاهد ناپدید شدن این کوه ها هستند که هر هفته بخشی از این جاذبه های طبیعی و گردشگری ناپدید می شود.

صادقی افزود: متأسفانه برداشت بی رویه ای که کارخانه سیمان تهران از این ظرفیت های بی بدیل دارد یک اتفاق عجیب است که شاید در هیچ جای دنیا در داخل یک شهر رخ ندهد.

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: به طور قطع نابود کردن این ذخایر طبیعی مسائل محیط زیستی را در آینده برای شهر تهران به وجود خواهد آورد و اینکه معرفی شهر ری به عنوان قطب گردشگری را به مخاطره خواهد انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بی رویه از ذخایر طبیعی یک هشدار است

برداشت بی رویه از ذخایر طبیعی یک هشدار است