مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-12سياسي

استفاده از توانایی و ظرفیت دستیاران در رده های مختلف


معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: به اعتقاد ما دستیاران از نیروهای ارزشمند شهرداری هستند و تلاش ما این بود که از ظرفیت آن ها به خوبی استفاده شود.

- ، لطف الله فروزنده در پنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر در خصوص تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران در زمینه جابجایی دستیاران در شهرداری گفت: به اعتقاد ما دستیاران از نیروهای ارزشمند شهرداری هستند و تلاش ما این بود که از ظرفیت آن ها به خوبی استفاده شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران افزود: زمانی که این افراد به کار گرفته شدند پست سه، شانزده به آن ها داده شد که اعتراضات زیادی را در بدنه به دنبال داشت.

کارشناسانی در شهرداری سال ها زحمت کشیده بودند و باید افراد بر اساس سلسله مراتب مانند برخی دستگاه ها و بر اساس انجام کارهای کارشناسی ارتقا داشته باشند.

وی با بیان اینکه از روز اول بررسی این افراد انجام شد که بسیار خوب بود، خاطرنشان کرد: اینکه این افراد در چه جایگاهی به کار گرفته شوند، جای سوال بود و اینکه به عنوان دستیار مدیر مشغول به کار باشند برای خود ما نیز روشن نبود.

بخشی از دستیاران از کارمندان شهرداری بودند که بحث ارتقا آنها دنبال می شود و بخش دیگر دستیاران جدید بودند که ما به این دلیل که بتوانیم از ظرفیت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از توانایی و ظرفیت دستیاران در رده های مختلف

استفاده از توانایی و ظرفیت دستیاران در رده های مختلف