مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-12اقتصادي

حل مشکل گوجه فرنگی و رانندگان حمل و نقل با کمک اصناف


با پادرمیانی بسیج اصناف و رسیدگی به مشکلات رانندگان حمل و نقل سنگین، مشکل گوجه فرنگی و بخشی از مشکلات رانندگان حل شد.

- غلامرضا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد نقش بسیج اصناف در حل مشکلات گوجه فرنگی که در هفته گذشته روی داده بود، گفت: بسیج اصناف چون در ستاد تنظیم بازار عضویت دارد، مشکلات گوجه فرنگی که به خاطر حمل و نقل آن و مشکلات رانندگان کامیون روی داده بود مطرح شد.

رانندگان به خاطر افزایش هزینه ها شامل هزینه لاستیک، لوازم یدکی، دستمزد کارگر و بیمه رانندگان مشکل داشتند و در نتیجه بحث انتقال محصول گوجه به بازار با مشکل مواجه شده بود.

حسن پور گفت: در این زمینه پیشنهاد شد وزارت راه کارگروهی تشکیل دهد و با رانندگان کامیون های حمل و نقل صحبت کند تا مشکلات آنها هم بررسی و حل شود.

در نتیجه در چهارشنبه قبل جلسه ای برگزار شد و بخشی از مشکلات رانندگان تعدیل شد و همچنین مطرح شد که از اول اردیبهشت ماه گوجه فرنگی خوزستان و جنوب وارد می شود و مشکل به کلی رفع خواهد شد.

مسئول بسیج اصناف کشور همچنین در مورد مشکلات رانندگان خودروهای سنگین و حمل بار گفت: در آن کمیته در وزارت راه مشکلات رانندگان مطرح شد و اعلام کردیم بسیج آمادگی دارد به کمک رانندگان بشتابد که نه حقی از رانندگان ضایع شود و نه حق مردم از بین برود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل گوجه فرنگی و رانندگان حمل و نقل با کمک اصناف

حل مشکل گوجه فرنگی و رانندگان حمل و نقل با کمک اصناف