مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-12حوادث

توقیف دو محموله گیاه ریواس در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی


معاون مدیر کل و سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از دستگیری عاملان ریشه کنی 500 کیلو گیاه ریواس در منطقه کن و سولقان خبر داد.

- معاون مدیر کل و سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران از دستگیری عاملان ریشه کنی 500 کیلو گیاه ریواس در منطقه کن و سولقان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی روشنی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه بر اساس گزارش های واصله مبنی بر ریشه کنی گیاه ریواس در ارتفاعات منطقه حفاظت شده البرز جنوبی، اکیپ های گشت متشکل از محیط بانان پاسگاه کن و سولقان و اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران به محل اعزام شدند، افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه دو محموله از این گیاهان را قبل از خروج از منطقه با همکاری همیاران محیط زیست شناسایی و توقیف کردند.

وی با بیان اینکه از متخلفان بیش از 500 کیلوگرم گیاه ریواس کشف و ضبط شد، اظهارکرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

روشنی ادامه داد: وفق بند د ماده 10 قانون شکار و صید از بین بردن رستنی ها از جمله قطع درختان، خارزنی، بوته کنی و تعلیف غیر مجاز در مناطق حفاظت شده و پناهگاه های حیات وحش و تجاوز و تخریب در این مناطق ممنوع است و هر گونه اقدامی که باعث تخریب زیستگاه حیات وحش و محیط زیست شود، تخلف محسوب شده و با عاملان امر برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف دو محموله گیاه ریواس در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

توقیف دو محموله گیاه ریواس در منطقه حفاظت شده البرز جنوبی