مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-12سياسي

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه جزو پروژه های سفر رییس جمهور قرار می گیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه جزو پروژه های سفر رییس جمهور قرار می گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه جزو پروژه های سفر رییس جمهور قرار می گیرد.

حسین خوش اقبال در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان با نامطلوب خواندن میزان مطالعه در استان، تاکید کرد: هر چه کتابخوانی در استان رشد کند، از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه با بازگشایی مدارس و دانشگاهها تقویت مطالعه باید در دستور کار قرار گیرد، عنوان کرد: هر چه میزان مطالعه بالا برود، ارتکاب رفتارهای نابهنجار کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به بروز برخی حوادث خبرساز و منفی در استان تصریح کرد: کرمانشاه در حال توسعه با برخی اتفاقات روبروست که کاهش آن نیازمند تقویت فرهنگ مطالعه و رشد فرهنگی است.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کار مطالعه را باید از خانواده ها آغاز کرد، گفت: در حال حاضر دانش آموزان حتی از کتب درسی نیز فاصله گرفته اند و این زنگ خطری برای فرهنگ و آگاهی عمومی بشمار می رود.

خوش اقبال همچنین با اشاره به آمار گیری سال 1400 از میزان دقایق مطالعه در استان ها گفت: استان کرمانشاه بر اساس این آمار، جزو سه استان آخر در میزان دقایق مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه جزو پروژه های سفر رییس جمهور قرار می گیرد

تکمیل کتابخانه مرکزی کرمانشاه جزو پروژه های سفر رییس جمهور قرار می گیرد