مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-12اقتصادي

توزیع ماهانه 2500 تن روغن در البرز


دبیر قرارگاه امنیت غذایی استان البرز گفت: به طور متوسط هر ماه حدود 2500 تن انواع روغن در سطح فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت داران دارای کد نقش توزیع می شود.

- سید محمد مهدی عظیمی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به گلایه برخی از کمبود روغن مایع پخت و پز در فروشگاه های البرز اظهار کرد: در حال حاضر روغن جامد، مایع و نیمه جامد پخت و پز از طریق 15 شرکت پخش سراسری، بر اساس برش جمعیت استان و شهرستان ها و از طریق انجمن روغن نباتی ایران و کارخانجات صنعتی توزیع می شود.

وی ادامه داد: به طور متوسط هر ماه حدود 2500 تن انواع روغن در سطح فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت داران دارای کد نقش توزیع می شود.

وی با اشاره به نیاز روزانه البرز به روغن توضیح داد: به طور متوسط روزانه حدود 64 تن انواع روغن در البرز به مصرف می رسد.

عظیمی با اشاره به اینکه ناظران سازمان جهاد کشاورزی بازار را برای برخورد با گرانفروشی و تخلف در حوزه فروش روغن رصد می کنند، افزود: از مردم درخواست می شود اگر گرانفروشی یا تخلفی را مشاهده کردند، موضوع را به صورت مصداقی با سامانه 124 در میان بگذارند تا با به تخلف صورت گرفته رسیدگی شود.

دبیر قرارگاه امنیت غذایی البرز در ادامه با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بازارهای البرز توضیح داد: در حال حاضر مرغ گرم در میادین استان به صورت عمده با هر کیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع ماهانه 2500 تن روغن در البرز

توزیع ماهانه 2500 تن روغن در البرز