مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-12اقتصادي

مهندسان مشاور هفت شهر آریا موفق به کسب مقام از جایزه معماری شدند


مهندسین مشاور هفت شهر آریا در زمینه های طرح های معماری، طرح های توسعه شهری و شهرسازی، طراحی شهری و همچنین طرح توجیهی فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی امروزه تجربه دهه های گذشته را با روش های مدیرتی جدید درآمیخته و مسیر گذشته را پر توان ادامه می دهد و طراحی و اجرای اقامتگاه بوم گردی قدیم خونه یکی از پروژه های این مهندسان مشاور است.

اقامتگاه بوم گردی قدیم خونه گیلان ایده اولیه اقامتگاه قدیم خونه گیلان در سال 1395 و بر اساس تجربیات تعدادی از جوانان که در زمینه گردشگری فعالیت داشتند مطرح گردید.

در گام اول برای بررسی توجیه پذیری پروژه، یک طرح توجیهی اقتصادی برای تحلیل قابلیت سرمایه گذاری پروژه تهیه گردید و توجیه پذیر بودن پروژه از ابعاد اقتصادی، مورد تأیید سرمایه گذاران قرار گرفت.

در مرحله بعدی، یک طرح توجیهی فنی تهیه گردید و تأیید این نهادهای زیربط نیز برای شروع به کار گرفته شد.

در نهایت با بررسی زمین های مختلف، موقعیتی در حومه شهر کیاشهر، روستای لسکوکلایه انتخاب و در زمینی به مساحت 3400 مترمربع کار آغاز گردید.

ایده معماری اقامتگاه قدیم خونه گیلان اقامتگاه قدیم خونه گیلان با الهام گرفتن از میراث تاریخی و طبیعی منطقه و بر اساس الگوهای معماری بومی، در راستای الگوهای توسعه معماری پایدار و احترام به فرهنگ و محیط زیست بنا شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندسان مشاور هفت شهر آریا موفق به کسب مقام از جایزه معماری شدند

مهندسان مشاور هفت شهر آریا موفق به کسب مقام از جایزه معماری شدند