مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-12فرهنگي

نمایشگاه بین المللی قرآن در 40 هزار متر مربع و در 45 بخش برگزار می شود


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در فضایی به مساحت 40 هزار متر مربع و در 45 بخش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست خبری بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

برگزاری 29 دوره نمایشگاه قرآن نشانه اهمیت این موضوع در نظام جمهوری اسلامی است در این نشست معاف طی سخنانی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن بزرگترین رویداد قرآنی کشور است گفت: با اهتمام جمهوری اسلامی به قرآن این نمایشگاه به ایستگاه بیست ونهم رسید، برگزاری این رویداد در دوره های مختلف در 29 دوره نشانه اهمیت موضوع در کشور است.

برگزاری نمایشگاه قرآن به صورت حضوری با دستور آیت الله رییسی و وزیر ارشد انجام شد وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن کریم به صورت حضوری گفت: پس از 2 سال تعطیلی بسیاری از فعالیت های فرهنگی و قرآنی امسال به دستور آیت الله رییسی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه از حالت مجازی خارج شد و به صورت حضوری در مصلای امام خمینی (ره) در خدمت عموم مردم خواهیم بود و سعی می کنیم محیطی جذاب به عنوان تفرجگاه دینی مردم و بسیار گرم تر و با نشاط تر از گذشته و با محوریت خانواده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی قرآن در 40 هزار متر مربع و در 45 بخش برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی قرآن در 40 هزار متر مربع و در 45 بخش برگزار می شود