مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-12سياسي

آیت الله ناصری: ایده ها و پژوهش های جدید به سمت اجرا هدایت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش ظهر امروز در جریان دیدار با اعضای شورای ائتلاف استان دارالعباده با تاکید بر این که باید عملگرا شویم، اظهار کرد: بسیاری از نوشته ها و پژوهش ها در کتابخانه ها خاک می خورد در حالی که اگر مطالب کاربردی باشد، می تواند در عمل مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به این که پژوهش های بسیاری در حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان ها انجام شده است، افزود: باید تلاش کنیم این پژوهش ها را در عمل به کار بگیریم.

امام جمعه یزد گفت: امام خمینی(ره) نیز در این زمینه علم را به عمل تبدیل کردند به گونه ای که بحث ولایت فقیه را عملی و در جامعه اجرایی کرد و این در حالی است که بحث ولایت فقیه از زمان های دور وجود داشت اما هرگز عملی نشده بود.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: هنر امام این بود که عملگرا بود و در عین حال این که مایه علمی و معنوی بسیار قوی داشت، در عمل به این علوم نیز ثابت قدم بود.

وی عنوان کرد: مطالبات رهبری و رهنمودها و سخنان ایشان باید با تشکیل گروه های فکری و اندیشه ورز در جامعه اجرایی شود حتی اگر در بخش ها و قالب های کوچک مثل یک روستای کوچک اجرا شود، ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ظرفیت های بسیار خوبی که در برخی مناطق روستایی برای تولیدات کشاورزی وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: ایده ها و پژوهش های جدید به سمت اجرا هدایت شود

آیت الله ناصری: ایده ها و پژوهش های جدید به سمت اجرا هدایت شود