مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-12اقتصادي

چرا مراد طاهباز نباید ارزان مبادله شود؟


اخباری در رسانه ها مبنی بر آزاد شدن 7 میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی منتشرشده که به نظر می رسد مربوط به موضوع تبادل زندانیان آمریکایی است.

- سرویس سیاست فارس: در یک سال گذشته، خبری به صورت مکرر در رسانه های داخلی و خارجی مبنی بر آزاد شدن پول های بلوکه شده ایران در بانک های کره جنوبی مخابره می شود که به نحوی مورد تأیید و یا تکذیب طرف داخلی و خارجی قرار می گرفت.

آخرین خبر مبنی بر آزاد شدن 7 میلیارد دلار از منابع بلوکه شده، در بهمن ماه سال گذشته مخابره شد و مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود از برگزاری مذاکرات ایران و کره جنوبی در سئول برای آزادسازی 7 میلیارد دلار از دارایی های مسدود شده ایران خبر داد و گفت: این منابع مالی از 4 سال پیش به بهانه تحریم ها در 2 بانک کره جنوبی مسدود شده است.

به گفته قمری وفا، ایران در این فرصت بر رفع محدودیت غیرقانونی از منابع ارزی بلوکه شده خود در کره جنوبی تأکید کرد؛ رسانه های کره جنوبی نیز از برنامه این کشور برای ازسرگیری واردات نفت از ایران پس از سه سال وقفه خبر دادند.

  به تازگی نیز به نقل از یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، خبری مبنی بر آزادی اموال بلوکه شده از بانک های کره جنوبی منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مراد طاهباز نباید ارزان مبادله شود؟

چرا مراد طاهباز نباید ارزان مبادله شود؟