مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-12سياسي

روحانیت خار چشم دشمنان اسلام است/ نسخه پوچ غرب آسایش را برای بشر به ارمغان نمی آورد


رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لباس روحانیت خار چشم دشمنان اسلام، قرآن، اهل بیت و انقلاب است و نسخه پوچ غرب با محتوای فساد و برهنگی آسایش را برای بشر به ارمغان نخواهد آورد.

- ، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 23 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور، گفت: شراره های آتش جهالت، جهان خواری، سلطه طلبی، وحشی گری که غرب برافروخته، دنیا را در کام خود فرو برده است و شعله های آن بسیاری از کشورها را در بر گرفته است.

وی بیان کرد: فرهنگ غرب به گونه ای خزنده و زیر پوستی مردم خود را مست کرده تا جایی که هر آنچه در چارچوب اصول غرب نگنجد، بد جلوه می دهد و آنچه را در راهبرد این فرهنگ وجود دارد، ارزش به حساب می آید.

تاریخ بشریت هیچ زمانی چنین وضعیت مخوف، وحشتناک، زشت و پستی به خود ندیده است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جاهلیت مدرن تحت پوشش تمدن، ارزش های انسانی را نابود کرده و روی جاهلیت اولیه را سفید کرده است.

کدام گوشه تاریخ به یاد دارد که عمل شنیع، کثیف، زشت و چندش آور همجنس بازی به رسمیت و قانونی شمرده شده باشد؟ کدام صفحه تاریخ گواهی می دهد که ازدواج با دختر، خواهر، مادر و دیگر محارم که امروز در برخی از کشورها غیر قانونی شمرده نمی شود، قانونی شمرده شده شود؟ غضنفرآبادی ادامه داد: کدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت خار چشم دشمنان اسلام است/ نسخه پوچ غرب آسایش را برای بشر به ارمغان نمی آورد

روحانیت خار چشم دشمنان اسلام است/ نسخه پوچ غرب آسایش را برای بشر به ارمغان نمی آورد