مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-12اقتصادي

تشریح جزییات همکاری صندوق نوآوری با شتابدهنده های دانش بنیان


در نشست صندوق نوآوری و شکوفایی با جمعی از مدیران عامل شتابدهنده های دانش بنیان، جزییات همکاری این صندوق با شتابدهنده ها در سال جاری تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی،  مصطفی بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در قانون دانش بنیان به منظور کمک به تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات و شکوفاسازی و کاربردی کردن دانش فنی از طریق ارائه کمک و تسهیلات، صندوقی تحت عنوان صندوق نوآوری و شکوفایی تاسیس شد که ماموریت این صندوق، تامین مالی اکوسیستم فناوری و نوآوری است.

وی به حمایت صندوق نوآوری از شرکت های غیردانش بنیان اشاره کرد و افزود: این حمایت ها از طریق توسعه و تقویت خدمات صندوق های پژوهش و فناوری، استقرار تیم ها در شتابدهنده های دانش بنیان، هم سرمایه گذاری با صندوق نوآوری و شکوفایی و حضور در رویدادها (دوشنبه های استارت آپی، پیوند و تبادل فناوری) به شرکت های غیر دانش بنیان ارایه می شود.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: صندوق نوآوری به منظور کمک به شتابدهنده های دانش بنیان برای تامین سرمایه بذری مورد نیاز آن دسته از هسته های فناور که به توسعه فناوری می پردازند، تا سقف 90 درصد سرمایه بذری مورد نیاز را برای 5 بار در سال و هر بار تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات همکاری صندوق نوآوری با شتابدهنده های دانش بنیان

تشریح جزییات همکاری صندوق نوآوری با شتابدهنده های دانش بنیان