مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-12سياسي

وعده ای که عملی نشد؛ قبولی در کنکور با شما حمایت و تشویق مالی با ما


قبولی در کنکور با شما حمایت و تشویق مالی با ما؛ قول و وعده ای بود که مدیرکل امداد پیشین فارس به دختر محروم و نخبه روستایی داد اما متأسفانه عملی نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، در سال گذشته مدیر پیشین کمیته امداد امام خمینی فارس در روند بازدید از بخش درودزن و در دیدار با چند خانواده تحت پوشش، به سراغ فاطمه روزی طلب دانش آموز ساکن روستای نوسنجان رامجرد که از نعمت پدر بی بهره است، رفت و جویای حال او شد.

بذرافشان پس اطلاع از وضعیت زندگی این دختر و اینکه پدرش را از دست داده و سایبان مهر و مهربانی بر سرش نیست، از همه مهم تر اینکه او به لحاظ درسی بسیار باهوش است، به فاطمه گفت : اگر در کنکور با رتبه عالی قبول شوید شما را مورد حمایت و تشویق مالی قرار خواهیم داد.

فاطمه در پاسخ به طرح سؤال مدیرکل، درخواست تلفن همراه می کند که آقای مدیرکل به وی پیشنهاد لپ تاپ می دهد اما متأسفانه این وعده هم همانند وعده های دست نیافتنی برخی از مسئولان شد که پس از چند ماه دوندگی و پیگیری عملی نشد که نشد.

در روند این دیدار مدیرکل، رییس کمیته امداد بخش درودزن هم قول 8 میلیون تومان کمک بلاعوض از محل بودجه و اعتبارات فرهنگی به این دانش آموز داد که پس از انتقال این مدیر، این وعده هم هنوز عملی نشده و خانواده فاطمه با هر بار مراجعه با جمله فعلاً خبری نیست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای که عملی نشد؛ قبولی در کنکور با شما حمایت و تشویق مالی با ما

وعده ای که عملی نشد؛ قبولی در کنکور با شما حمایت و تشویق مالی با ما