مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 13:472022-04-12سياسي

مشارکت 27 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به حضور 27 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور مسئولین استان، - چهره های مذهبی و فرهنگی و برگزیدگان در رشت برگزار می شود.

پریسا کرمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، با حضور مسئولین استان، چهره های مذهبی و فرهنگی، نمایندگان مجلس، جمعی از کتابداران و برگزیدگان این رویداد مهم فرهنگی و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

وی افزود: یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور که از اردیبهشت 1400 و با معرفی شش عنوان کتاب در سه رده سنی کودک ، نوجوان و جوان و بزرگسال با موضوع معرفی سبک و سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و نیز در بخش ویژه آن با موضوع ترویج فرهنگ مهدویت و زندگی حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد، پس از مشارکت گسترده در سطح کشور و استقبال گیلانیان از این جشنواره مهم فرهنگی به ایستگاه پایانی رسید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان تصریح کرد: مشارکت گسترده و استقبال خوب علاقمندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی و نیز شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در استان گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 27 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

مشارکت 27 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی