مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-12اجتماعي

هرگونه فعالیت عمرانی و اجرایی قبل از انجام مطالعات در شمال کشور خودداری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به رییس جهمور نوشت: نقطه نظرات این سازمان مبنی بر انجام مطالعات زیست محیطی طبق شرایط مندرج در قوانین تاکید و متذکر شده که از هر گونه فعالیت عمرانی و اجرایی .

- رییس محیط زیست در نامه ای اعلام کرد: نقطه نظرات این سازمان مبنی بر انجام مطالعات زیست محیطی طبق شرایط مندرج در قوانین تاکید و متذکر شده که از هر گونه فعالیت عمرانی و اجرایی قبل از انجام مطالعات خودداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، علی سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست در نامه ای به رییس جهمور نوشت: نقطه نظرات این سازمان مبنی بر انجام مطالعات زیست محیطی طبق شرایط مندرج در قوانین تاکید و متذکر شده که از هر گونه فعالیت عمرانی و اجرایی قبل از انجام مطالعات خودداری گردد.

متن نامه به شرح زیر است: حضرت آیت الله جناب آقای دکتر رییسی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران موضوع: نظر قطعی سازمان در رابطه با پروژه پتروشیمی امیرآبادبا سلام و دعای خیر احتراما همان گونه که مستحضرید هیئت دولت طی مصوبه شماره 32719 ت 25842 به مورخ 16/7/1381 احداث صنایع شیمیایی که در فرآیند تولید فاضلاب صنعتی دارند، را در استان های شمالی ممنوع نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه فعالیت عمرانی و اجرایی قبل از انجام مطالعات در شمال کشور خودداری شود

هرگونه فعالیت عمرانی و اجرایی قبل از انجام مطالعات در شمال کشور خودداری شود