مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-12اقتصادي

مقاوم سازی 45 هزار واحد مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مقاوم سازی 45 هزار واحد مسکونی روستایی در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مقاوم سازی 45 هزار واحد مسکونی روستایی در این استان خبر داد.

اسماعیل باقری روز سه شنبه 23 فروردین ماه 1401 در نشست با خبرنگاران، گفت: 84هزار واحد مسکونی غیر مقاوم روستایی در استان شناسایی شده که از این تعداد 45 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده اند.

وی افزود: 56 درصد از این واحدها با تلاش های شکل گرفته و سهمیه ابلاغی از سطح کشور مقاوم سازی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت توسعه روستایی پتانسیل محور، خاطرنشان کرد: در سطح استان 6 روستای با بافت با ارزش و هشت روستای هدف گردشگری مصوب و برای اجرای معرفی شد.

باقری به اجرای طرح منظومه روستایی اشاره و تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در بین 11 استان پایلوت این طرح قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به عنوان پایلوت در شهرستان گچساران اجرایی و با پوشش 54 روستا خروجی مناسبی محقق و 25 طرح افتتاح شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بحث طرح اقدام ملی مسکن پوشش شهرهای زیر 25 هزار نفر به بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی 45 هزار واحد مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

مقاوم سازی 45 هزار واحد مسکونی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد