مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-12سياسي

آموزش شهروندی در نمایشگاه اسباب بازی


مدیرکل آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از مشارکت این اداره کل با هفت موضوع اصلی در نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مهدی امیری مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران درباره نحوه مشارکت این اداره کل در نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی اعلام کرد: توجه به موضوعات شهروندی و آموزش شهروندان در این رویداد با هدف اهمیت به قشر کودک و نوجوان به ویژه نسل چهارمی ها در گام دوم انقلاب اسلامی، از موضوع های مهمی بود که این اداره کل را به مشارکت و حمایت ترغیب کرد.

او اضافه کرد: بر اساس مطالعات انجام شده و تحقیقات به عمل آمده از آثار و موضوع های فرهنگی در بحث آموزش کودکان و نوجوانان در چهار محور اصلی این نمایشگاه مشارکت کردیم.

امیری با اشاره به سرفصل های مهم آموزش های شهروندی در نمایشگاه و بازار فروش اسباب بازی هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی گفت: موضوعات مهمی مانند فرهنگ آپارتمان نشینی، توجه به توسعه حمل ونقل پاک و آموزش های مربوط به موضوعات پسماند ازجمله سرفصل های مهم این اداره کل است که به آن پرداختیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش شهروندی در نمایشگاه اسباب بازی

آموزش شهروندی در نمایشگاه اسباب بازی